Məqalələr

Qunduz

Qunduz



We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Qunduz çay gəmiricisi idi. Tam yetişdirilmiş, təxminən qırx kilo ağırlığında idi. 1820 -ci illərdə Amerika və Avropada şapka və palto üçün qunduz xəzinə böyük tələbat var idi. Bu dövrdə bu heyvanları Qayalı Dağlarda yaxalamaqla məşğul olan təxminən 600 dağ adamının olduğu təxmin edilir.

Dağ adamları əllərində silah və qunduz tələləri toplayırdılar. Tuzlar bir az göyərti və kastorum (qunduzun müşk vəzilərindən alınan bir maddə) ilə yemləndi. Tuzaqlar suyun səthinin altına qoyulub və 24 saat buraxılıb. Qunduz tələyə düşəndə ​​boğuldu (baxmayaraq ki, bəzi qunduzlar həbsdəki ayağını gəmirərək qaçmağı bacardılar). Ertəsi gün dağlı adam tələlərini yoxladı. Ölü qunduzlar sudan çıxarılaraq dəriləri soyuldu. Sonra qunduzun dərisi qurudulmaq üçün budaqlar çərçivəsinə uzanmışdır.

Yetkin bir qunduzun payı hər il təşkil edilən görüşdə təxminən 6 dollar alacaq. Mükafatlar yüksək idi, yaxşı bir tələ qurucu bir mövsümdə 2000 dollar qazana bilərdi, halbuki ölkədə təcrübəli bir sənətkarın ildə 500 dollardan çox qazanması mümkün deyildi.

Qunduz o dərəcədə ovlanırdı ki, 1840 -cı illərdə Qərbdə onları tapmaq çətin idi.

Missouri və Cheyenne -dən yuxarıya doğru uzanan bütün budaqlar, qunduz və su samurunda, yer üzündəki digər axınlara nisbətən daha çoxdur, xüsusən də onların nisbəti Rocky Dağları içərisindədir. Sankt -Peterburq, Qırmızı çay və Assinniboin çayının yuxarı hissəsində, Kolumbiya tərəfindən suvarılan böyük bir ölkə ilə birlikdə toplana bilənlər də daxil olmaqla bütün bu böyük yolun xəzləri Kolumbiya ağzına çatdırıla bilər. hər il Avqustun 1 -i və oradan da Kantona çatdırılır və Montrealdən göndərilən kürklərin hər il Londona çatmasından daha erkən gəlir. Kanadanın İngilis N. West Şirkəti, Amerika Birləşmiş Ştatları tərəfindən icazə verildiyi təqdirdə, Athasaske, Saskashawan və Winnipig gölünün cənub və qərbində topladıqları xəzləri də həmin marşrutla çatdıra bilər.

qeyd olunmamışdan əvvəlki dövr. Beləliklə, Amerikanın ən qiymətli xəz ölkəsinin onda on doqquzunun istehsalı Şərqi Hindistana təklif olunan yolla çatdırıla bilər.

50 nəfərlə evə doğru yola çıxdım, onlardan 25 nəfəri Böyük Buynuz çayının gəmiçilik nöqtəsinə qədər məni müşayiət edəcəkdi, oradan da xəzlərin daşınmasında işləyən atlarla birlikdə qayıtmışdım. Doğrudan marşrutumuzdan bir neçə mil şərqdə saxlanılan qırx beş paket qunduzum vardı. Özümlə 20 adam götürdüm, yerin yanından keçdim, önbelleği qaldırdım və qarşı tərəfə qoşulmaq üçün irəlilədim, ancaq onlara qoşulmazdan əvvəl iki dəfə hindlilər tərəfindən əvvəl 60 nəfərə yaxın Blackfeet partiyası tərəfindən hücuma məruz qaldım. . Günortadan sonra ən çirkin şəkildə qışqırdılar və atlarımızı qorxutmaq üçün bütün vasitələrdən istifadə etdilər. Hindlilərin bir hissəsi monte edilərkən, ikisi istisna olmaqla bütün atları almağı bacardılar və bir adamı yaraladılar. Düşərgəmizi də ələ keçirmək üçün cəhd edildi, amma uğursuz oldu. Ertəsi gecə, birbaşa marşrut götürmüş adamlarımızın partiyasından atları qorumaq üçün bir ekspres göndərdim. Bundan iki gün sonra istədiyim yardımı aldım və yenidən yoluma davam etdim, təxminən on mil məsafəni qət etdim və uyğun bir vəziyyətə düşdüm. O gecə, təxminən saat 12 -də, bizə yenidən qarğa hindularının bir döyüş partiyası hücum etdi, nəticədə öldürülən hindulardan birinin itkisi və digərinin bədənimizdən vurulması bizə heç bir xəsarət yetirmədi. Ertəsi gün digər partiyama qoşuldum və Avqustun 7 -də gəldiyim Böyük Buynuz dağının altındakı birbaşa qalxma yerimə getdim.

Oraya gedərkən, ölkənin xüsusiyyətlərində heyrətamiz bir şey kəşf etmədim. Gəzmək üçün ümumiyyətlə hamar bir yol təqdim edir. Marşrutun ən möhkəm hissəsi, təxminən 30 mil enində olan Böyük Buynuz dağını keçməkdir. Böyük Buynuz çayını Külək Çayı dağından başladığım yerə qədər araşdırdım. O çayın ağzından Külək Çayı dağına doğru hərəkət etməsində heç bir çətinlik yoxdur. Üç ayaq su çəkən bir gəmi ilə suyun dözümlü bir mərhələsində o qədər yüksəlmək olar. Yellowstone çayı, gəzmək üçün gözəl bir çaydır. Toz çayının yuxarıdan təxminən əlli mil uzanan sürətləri var, amma ən çox dörd metrdən çox su tapdım.

Maraqlı bir məclis görüş təqdim etdi və bir çox ölkələrin nümayəndələri orada bir araya gəldi. La belle France -ın oğlu burada borusunu Nyu Meksiko sakininin təqdim etdiyi borudan yandırdı. Bir İngilis və bir Sandviç adası eyni tütün tıxacından bir kəsik kəsdi. Bir İsveçli və "qoca Virciniya" birlikdə şişirdilər. Bir Shawanee, "Altı Millət" in bir parçası ilə dinc bir bulud uçurdu.

Qunduz sürətlə getdi, altı dollar hər İb üçün ödənilən qiymət idi. mallarda - dağ bazarında pul üçün nadir hallarda verilir, burada "qunduz" nağddır ki, alverçilər tərəfindən təqdim olunan məmulatlar barter olunur. Çox qısa müddətdə hər təsviri olan peltries ya ticarətlə, ya da kartlarla qumar oynayaraq və bahis oynayaraq əllərini dəyişdi. Dağ adamları ilə bahislər qaldırılan hər suala, hətta ən əhəmiyyətsiz olana da qərar verir; və Belts Life qəzetinin redaktoru bu görüşlərdən birini qış ziyarəti üçün yerinə yetirsəydi, kağızının geniş vərəqini, qərarına istinad ediləcək bütün suallara cavab vermək üçün çətin ki, tapar.

Qara təpələrdə yeddi qunduz tutduqları zaman dərilərini qayıdana qədər saxlamaq üçün Reynala tapşırdılar. Güclü, cılız atları, paslı ispan bitləri və taxta üzüklərin bağlandığı kobud Meksika yəhərləri ilə təchiz edilmişdi, arxasında bir camış xalatı yuvarlanmışdı və bir dəstə qunduz tələsi atılmışdı. Bunlar, tüfəngləri, bıçaqları, toz buynuzları və güllə çantaları, çaxmaq daşları və polad və bir zəncir ilə birlikdə bütün səyahət avadanlıqlarını təşkil etdilər. Bizimlə əl sıxaraq minib getdilər; Saraphin, kədərli bir bulldog kimi, kədərli bir görünüşlə əvvəlcədən idi; lakin Rouleau, oturduğu yerə gülməli bir şəkildə girərək, atının yanlarını təpiklədi, qamçısını havaya qaldırdı və çəmənlikdə sürətlə qaçdı, ağciyərlərinin üstündə bir Kanada mahnısı səsləndirdi. Reynal qəddar eqoizm üzü ilə onlara baxdı.

Hindlilər Wa-me-gon-a-biew və özümə bol qunduz olan və özümüzdən başqa heç kimin ov etməməli olduqları bir az dərə verdilər. Anam mənə üç tələ verdi və hindlilər kimi hələ öz əllərimlə qura bilmədiyim üçün bulağın ətrafına bağlanmış bir ipin köməyi ilə onları necə quracağımı göstərdi. Üç tələmi qurdum və ertəsi səhər ikisində qunduz yuvarlaqlaşdırdım. Onları özüm çıxara bilmədiyim üçün bir anda kürəyimdə qunduzları və tələləri götürdüm və yaşlı qadının mənə kömək etməsini istədim. Həmişə olduğu kimi, mənim uğurumdan çox məmnun və sevindi. Hindlilər məni lağa qoymağa və ya əsəbiləşdirməyə çalışanda həmişə mənimlə mehriban davranırdı, tez -tez mənim tərəfimi tuturdu. Təxminən üç ay bu yerdə qaldıq, bu müddət ərzində hər hansı bir qrup kimi təmin edildik; çünki öz oyunumuz yetərli olmasaydı, hər hansı bir şey öldürülə biləcəyi müddətcə bəzi dostlarımız tərəfindən təmin ediləcəyinə əmin idik.


812-455-5870

1910 -cu ildə Baird Machine Co -nun sahibi C.L. Warner çox ağıllı bir qərar verdi və Baş mühəndis olaraq Arthur J. Lewis II -ni işə götürdü. 1910 -cu ildə Baird & rsquos Oakville Conn. Zavodunda baş mühəndis olaraq işə başladı.

Şirkət Oakville, Conn., Stratford, Conn. -ə köçdükdə, o da köçdü. 1940 -cı ildə Baird yaxınlığında yerləşən Garden King Tractor Company adlı bir bağ avadanlığı satıcısı var idi. Sənət sahibi cənab Hancock ilə tanış oldu və yaxşı dost oldular. Hancock, Acma olaraq bilinən Bravard, NC -nin Smathers Manufacturing Co tərəfindən hazırlanmış bir bağ traktoru təklif edirdi. Bəzi çatışmazlıqları vardı və Hancock, İncəsənətin dizaynı yaxşılaşdıra biləcəyini irəli sürdü.

Lewisin qarajına bağlı bir maşın dükanı var idi və vaxtaşırı olaraq layihələr hazırlayır, dizayn edir və prototip edirdi. Lewis orada işləməyə başladı, Acme -ni dəyişdirdi, qolu sükan çarxı ilə əvəz etdi və tərs sürtünmə sürücüsü əlavə etdi. Cənab Smatherslə ünsiyyət qurdu, zavodunu ziyarət etməyə qədər getdi və traktorunda edə biləcəyi təkmilləşdirmələri təklif etdi, lakin az maraq gördü. (Smathers daha sonra təkər sükanını birləşdirdi)

Traktora olan sənət maraqları onun mülkündə istifadə üçün idi, lakin Baird & rsquos sahibləri İncəsənətin etdikləri ilə maraqlanmışdılar. Smathers çatışmazlıqlarını aradan qaldıran yeni bir traktorun prototip edilməsini və Baird tərəfindən istehsal edilməsi niyyəti ilə tikilməsini təklif etdilər. İstehsalat əmri # 28 Yanvar 1948 tarixli FAA408 nəşr olundu və Art Beaver traktorunun prototipini sıfırdan hazırladı və qurdu. Döküm yerinə qaynaq qaynaqları ilə quruldu və fərqli mühərrik istehsalçılarını nəzərdən keçirərək Wisconsin AB 3 HP mühərrikinin sənaye keyfiyyətinə qərar verdi.

Tikinti uğurla başa çatdı. Resurslar, qaynaqlanan bütün əşyaları tökmək üçün yeniləndi (A.L. -ni ön ucunuzun arxa tərəfinə töküldüyünü görəcəksiniz) və tam bir qoşma xətti hazırlanmışdır. Prototipdəki orijinal modifikasiya edilmiş avtomobilin arxa təkərləri 5x12 ölçülü kənarına qaynaqlanan düz disk mərkəzi ilə əvəz edilmişdir. 3 Mart 1948 -ci ildə rəhbərliyə, istehsal miqdarlarını cənab Hancock -a bazara çıxarmağa hazır olduqlarını bildirən bir not nəşr edildi. Satıcı ilə danışıqlar Baird əvəzinə onu yeni bir Baird & ldquoBeaver Traktor şöbəsi və rdquo idarə etmək üçün işə götürməsi ilə nəticələndi.

İstehsal 1948 -ci ilin aprel / may aylarında bir qolu dəyişdirmə sürücüsü ilə başladı. O vaxtlar 429,50 dollar almaq çox ucuz bir qiymət idi, amma o il 527 satıldı. 1949 -cu ildə İncəsənət qol vitesini ayaq pedalı ilə əvəz etdi. Art, təqaüdə çıxana qədər Baird & rsquos Maşın Dizayn Departamentinə rəhbərlik etdi. 50 il şirkətdə çalışdı.

Yuxarıda göstərilənlər, İncəsənət nəvəsi Al Lewis tərəfindən yazılmış bir tarixin redaktəsidir, çox sağ olun Al!

Ayaq dəyişdirmə maşını da etibarlı AKN Wisconsin -ə qədər mühərrik ölçüsündə bir artım gördü. 6.2 at gücündə, sevimli maşınımızı idarə edən atları təxminən iki qat artırdı. Baird, eyni zamanda Beavers oxunun ölçüsünü artırdı və standart 5 qolu olan təkərlərlə getdi. Satış sayı 1952 -ci ildə 763 ədədlə zirvəyə çatdı. Hamısı, təxminən 4000 bu & ldquoblack top və rdquo maşınlarının inşa edildiyini söylədi. 1955 -ci ildə & ldquoRed Handled & rdquo maşınlarının dediyimi təqdim etdi. Tiller və qaldırma qolundakı qara top qırmızı velosiped tutacağı ilə əvəz olunmuşdu. Bu yeni təkmilləşdirilmiş maşın daha böyük 8 HP, BKN Wisconsin mühərrikinə sahib idi və həm təkər, həm də sükan modellərində, eləcə də elektrikli və ya ipli startda təklif olunurdu. İlk dəfə qaz, açma/söndürmə açarı və boğulma idarəediciləri olan bir tablosuna sahib idi. Bu model kiçik bir qırmızı plastik başlıq və boz bir ön ızgara ilə daha da modernləşdirildi.

Yenilik 1959-cu ildə yenidən başladı. Hələ də tək sürətlər istehsal edərkən (bu, 4470 ilə yazılan seriya nömrələri ilə göstərilir) Baird, 3 pilləli şanzıman (Dave Knight tərəfindən tərtib edilmiş) və daha geniş bir mövqe əlavə etdi (bu seriallar 5424 ilə başlayır) -). Hamısı 443 bu 3 pilləli, qırmızı tutacaqlı maşınların istehsal edildiyini söylədi.

İlin baharı 1961 750 Qunduzun girişini gördüm. Yalnız təkər sükanında mövcuddur, lakin həm elektrik, həm də ip çəkmə başlanğıcı təklif olunur. Təəssüf ki, bu sükan borunun içərisindəki çevik bir kabelə əsaslanır və bunu cavab verməmək olduqca səxavətli olardı. Qoxuyur. 750, həqiqətən, tək parça fiberglas başlıq olması və yalnız geniş ön ucu ilə təklif edilməsi istisna olmaqla, 3 pilləli qırmızı tutacaqlarla eyni maşın idi. Erkən traktorlar tünd maşınlar boz olsa da, 1950 -ci illərdə daha açıq bir maşın boz rəngə çevrilərkən, Baird bölmə satıldığı zaman 1961 -ci ilə qədər 750 & rsquosda bir qəhvəyi istifadə etdi.

1961 -ci ilin payızında Qunduz bölməsi üç nəfərə satıldı: Ed Ahern baş menecer, daşınmaz əmlak işçisi Ray Merrigan və ixtiraçı Lennie Paul və bir zamanlar kinoteatr sahibi səhm balansına sahib oldu. Şirkətin adını Beaver Industries Inc olaraq dəyişdirdilər və qərargahı New Hartford CT -yə köçürdülər. indi Ovation Gitara Fabrikası nə daxil. Əsasən bir neçə treyler yükü aldılar və çox az istehsal etdilər. Bu traktorların fərqli pirinç nömrələri və patent lövhələri YOXDUR. Sükan sütunu dayağına yapışdırılmış alüminium möhürlənmiş lövhələr var. 2007 -ci ildə Lennie Paul ilə danışdım, o, maşınları bir araya gətirən bir adamı təsvir etdi və həmin şəxs onları qoşquya yükləyib kənd yerlərində satdı. Xaricdə traktor satmaq üçün Baird & rsquos strategiyasını təcavüzkar şəkildə həyata keçirdilər. Hindistan, İraq, Əfqanıstan və Argentina traktor konteynerləri alıb. Nəticədə heç bir təkmilləşdirmə etmədilər və traktorları hissələrlə birlikdə dəstəklədilər. Bununla birlikdə modeli Kohler 10 hp mühərriki ilə & ldquo1000 & rdquo olaraq dəyişdirdilər və bəziləri sarı rəngə boyandı. 1968 -ci ilə qədər yavaş bir ölüm idi, kifayət qədər yedilər və qalıqlar üçün Lewiston, Maine Diamond Machine şəklində bir alıcı tapdılar.

Bob Verreault, sahibi və qalan bir neçə traktor yükü üçün 30,000.00 dollar ödəmişdir. Qunduz kulübəsinin qarşısında dayanan Bob Vereaultun şəkillərini əlavə edirəm. İndi 80 yaşındadır. Nə gözəl oğlan.

2007 -ci ilin payızında Lewistondakı tarixi qeydləri araşdırmaq fikrinə düşdüm. 1968 -ci il tarixli 750 Qunduz üçün köhnə bir broşuram var. Oradan Bob & rsquos adını ala bildim və yalnız məlumatı çağırdım. River Road üzərindəki mağazadan küçədə yaşayır. Bobun 1968 -ci ildə New Hartforddakı 3 yoldaşından şirkəti satın aldığı görünür. Əsasən Stratforddan çıxan 3 qoşqu yük idi. Tarixi qeydlər, şirkətin 1972 -ci ilə qədər Lewistonda olduğu kimi qeydiyyata alındığını göstərir. Ətrafı soruşanda mənə həmişə Lewiston & ldquofactory & rdquo -nun yandırıldığını və Qunduzun bitdiyini söyləmişdilər. Amma Bob ilə danışarkən öyrəndim ki, əslində & lsquo72 -də yanğın olub. Amma yanğın onun mağazasında olub. Bütün qunduz bitləri, uşaqların Qunduz yuvası adlandırdıqları yerdə saxlanılırdı. Bu, Bobun şəklini çəkdiyim zaman qarşısında dayandığı bina və heç vaxt yandırmadığına and içir. Bob əsasən yalnız hissələri satırdı. Düşünürdü ki, bu 4 ildə bəlkə də hamısı yerli uşaqlar üçün 10 traktor hazırladılar. Çox güman ki, yaşıl gel palto fiberglas başlıqları var idi. Bir çox biti xaricə, əsasən də Hindistana satdığını söylədi. Bir müddət sonra tələbat azaldı. Kulbadakı yerə ehtiyac duydu, buna görə mühərrikləri satdı və qalan əşyaları hurdalıq sahəsinə gətirdi.

Mən 2007 -ci ilin fevral ayında yenidən Bobu görməyə getdim. Qar Maine -i vururdu və çox yığılmışdı. Bobdan Beaver Industries, Inc -i ala biləcəyimi soruşdum və əmin olduğunu söylədi, mən də aldım. İndi fəxr edən sahibiyəm. nə? Bir ad, logo, ticarət nişanı.

Bir formada yaşatmaq çox yaxşı olardı. Bob o səfərdən bir həftə sonra mənə zəng etdi. Başqa bir böyük qar yağdığını və Qunduz Kulübesinin damının içəri girdiyini söylədi. İşlərin necə baş verməsi gülməlidir.


Yaşayış yeri

Bütün qunduzların yaşaması üçün suya ehtiyacı var. Şirin su gölməçələrində, göllərdə, çaylarda, bataqlıqlarda və bataqlıqlarda və ya ətrafında yaşayırlar. Amerikalı qunduzlar Şimali Amerikanın hər yerində yaşayırlar, lakin Kanadanın çöllərindən və uzaq şimal bölgələrindən uzaq durun. Avrasiya qunduzları bir vaxtlar bütün Avropa və Asiyada yaşayırdı. Hal -hazırda, ovçuluq səbəbiylə Skandinaviyanın cənubunda, Almaniyada, Fransada, Polşada və mərkəzi Rusiyada az miqdarda yaşayırlar.

Bir qunduz və rsquos evinə yataqxana deyilir. Lodjalar, palçıqla suvaqlanmış toxunmuş çubuqlardan, otlardan və yosundan hazırlanmış günbəz formalı kiçik evlərdir. ADW -ə görə, eni 8 fut (2.4 m) və hündürlüyü 3 fut (1 m) qədər ola bilənlər. Orman evləri gölməçələrin kənarında, adalarda və ya göl sahillərində, su səviyyəsindən azca yuxarıda inşa edilir. Bir çox lojmanların anında üzmək üçün sualtı arxa qapısı var.


Qunduz - Tarix

Beaver Island Tarixinə Baxış

Bildiyimiz kimi Beaver Island ilk dəfə on bir min il əvvəl buzdan çıxdı. O vaxtdan bəri, Michigan gölünün yüksəlişi və düşməsi səbəbiylə forması əhəmiyyətli dərəcədə dəyişdi, 375 'fərqi üzərində dəyişdi. Göl təxminən 8000 il əvvəl çox aşağı səviyyəyə düşdü və 4000 il qaldı. Bu müddət ərzində bu torpaq ümumiyyətlə bir ada deyil, materikin bir əlavəsi idi. Daha sonra göl, indiki səviyyəsindən 30 'yüksəldi, mərkəzi yayla xaricində bütün Beaver'i batırdı. Sonra, təxminən on fut aşağı düşdü və indiki Adanın bir qədər kiçik versiyasını istehsal etdi. Bu konfiqurasiyanın kənarı çimərlik çınqılla örtülmüşdür. 1904 -cü ildə bir dəmir yolu tikildikdə, bu möhkəm yatağın üstünə qoyuldu.

Yerli amerikalıların 2200 il əvvəl Beaver adasının yanından keçdiyini bilirik. Burada yaşadıqlarına dair heç bir dəlil yoxdur, ancaq 300 ildən çoxdur burada yaşayan Odawaların şifahi ənənəsi, gələndə bir çox körfəzdə kiçik balıqçı kəndlərinin olmasıdır. Ok başları, nizə başları və Woodland dövrünə aid saxsı parçaları ən azı sahilə çıxdıqlarını göstərir. Atəş çatlamış qayalar blöf boyunca yemək bişirdikləri atəşləri qeyd edirlər. 1871 -ci ildə arxeoloq Henry Gillman limandakı bəzi kurqanları açdı və tapdığı əsərlərin & quot; nadir hallarda ustalıqla işlənməsinə & quot; təəccübləndi.

Odawas (Ottawas), 1700-cü illərin ortalarında Beaver Adasına gələn ağlarla təmasdan geri çəkilən Yerli Amerika hərəkatının dalğaları ilə qərbə doğru köç etdi. Bəzən İngilislər və Fransızlar arasındakı qarşıdurmalarda kömək etmək üçün işə götürüldülər, ancaq 1832 -ci ildə Ata Baraga şimal sahilində yaşayan hindliləri Katolikliyə çevirmək üçün L'Arbre Crochedən gələnə qədər həyatları haqqında çox az şey məlum idi. 22 hindlini vəftiz etdi, lakin Viski nöqtəsi yaxınlığındakı qəsəbədə yaşayanlar bütpərəst olaraq qaldılar. Bir neçə il sonra, 2 mil şimalda (və 3000 -dən çox hind məzarının yerləşdiyi) Garden Islandda yaşayan 199 hindlilərin bəziləri digər missionerlər tərəfindən çevrildi.

Ağ tacirlər və tələçilər 1800 -cü illərin əvvəllərində görünməyə başladı. Keçən buxar gəmiləri üçün tələ qurmaq, balıq tutmaq və odun kəsmək kişilərin bu sərhəddə çörək pulu qazanmasına imkan verirdi. 1840 -cı illərdə iki ticarət məntəqəsi çiçəkləndi. Qunduzun yaxşı balıq tutması, geniş meşələri və olduqca üstün limanı sayəsində iqtisadi güc burada Mackinac Adasından köçdü. 1850 -ci ildə, Whisky Point -də artan bir cəmiyyətdə 100 adam yaşayırdı, onsuz da mövcud olan az sayda Mormonların tezliklə onları bürüdü və ayrılmağa məcbur edəcəklərini bilmirdilər.

Beaver Adasında Amerikanın yeganə krallığını yaradan James Strang, 1813 -cü ildə Nyu -Yorkda anadan olmuşdur. Özündən böyük şeylər gözləyirdi. 23 yaşında bir hüquq təcrübəsi qurdu, amma bu ambisiyasını təmin edə bilmədi. 1844 -cü ildə Joseph Smith ilə tanış olduqda, mövqeyini yaxşılaşdırmaq üçün yeni evangelist dinini qəbul etdi.

Strangın mübahisə bacarıqları, Viskonsin ştatının Burlington şəhərində bir filial tapmağı tapşıran Mormon liderini heyran etdi. Strang uzaqlaşanda Smith öldürüldü. Qısa müddət sonra Strang onu Smithin seçilmiş varisi adlandıran bir məktub hazırladı. Daha möhkəm köklənmiş Brigham Young ona meydan oxudu. Strang, Allahın sürüsünü Beaver Adasına gətirməsini istəməsinə qərar vermədən əvvəl, onu qəbul edənləri Illinois ştatının Nauvoo, sonra Viskonsin ştatının Voree şəhərinə apardı.

Yerdən sirli pirinç lövhələr istehsal edən və Tanrıdan direktivlər alan Strang, 1848 -ci ildə Qunduz Adasında bir koloniya qurdu. İldən -ilə böyüdü və tezliklə Strang əyalət qanunverici orqanına seçiləcək saylara sahib oldu. & Quotgentiles & quot ilə bağlı problem, ticarət məntəqəsində toplanmış asayişsiz dəstəyə canon ataraq qazandıqları & quot; Viski Nöqtəsi Müharibəsi & quot; ilə nəticələndi. 1850-ci illərin əvvəllərində Mormon olmayanların çoxu adanı tərk etmişdi. Mütləq gücün dərəcəsi Strangg'ın başına gəldi və Mormonların vəhşilikləri haqqında şayiələr yayıldı. Strang özü kral oldu və əlavə arvad almağa başladı. Onu qanuni yollarla devirmək cəhdləri uğursuz oldu və 1856 -cı ildə iki narazı təqibçi tərəfindən öldürüldü. Onun xalqı, Mackinac adasından olan itaətsiz bir dəstə tərəfindən Adanı qovdu və bu torpaqları ələ keçirmək istəyən spekülatörler tərəfindən təhrik edildi. Mormonlar 8 il yaşadıqları müddət ərzində torpağı təmizləyib becərdilər, yollar və evlər tikdilər və Adanı bir səhradan mülayim bir mədəniyyət mərkəzinə çevirdilər. Ancaq tale onları zəhmətinin bəhrəsini görməmək üçün qəsd qurdu.

Beaver Island, dünyanın ən yaxşı balıqçılıq sahələrindən birində olmaq üçün mübarək idi. Mormonlar millətləri bu lütfdə iştirak etməyi istisna etdilər, lakin Mormonlar yox olduqdan sonra İrlandiyalı balıqçılar görünməyə başladı. Gull Island, Mackinac Island, materikdəki müxtəlif liman şəhərlərindən və İrlandiyadakı Donegal County -dən gəldilər. Yerləşdikdən sonra ailələrinə və dostlarına & quot; Amerikanın Zümrüd Adası & quot; haqqında yazdılar.

Sonrakı otuz il ərzində əhali qəti şəkildə İrlandiya ləzzətini alaraq artdı. Adi söhbətlər və Katolik Kilsəsindəki xidmətlər Gal dilində aparılırdı. 1880 -ci ildə 881 sakindən 141 Gallagher, 123 Boyles və 90 O'Donnells siyahıya alınmada qeyd edildi. Qışda dünyanın digər yerlərindən təcrid olunmuş bu icma özünəməxsus bir şəxsiyyət inkişaf etdirdi.

Yaxınlıqdakı balıqçılıq sahələrinə nəzarət etdikləri üçün iqtisadiyyat inkişaf etdi. 1880-ci illərin ortalarında Beaver Island, ölkənin ən böyük şirin su balığının tədarükçüsü oldu. Lakin ixtira (1872) və buxar çəkicinin yayılması ciddi təhlükə yaradırdı. Birdən materik limanlarından olan balıqçılar əraziyə keçə, beş millik tor qoya və qaranlıq düşməmiş geri dönə bildilər. Ada balıqçıları, inhisarçılığını itirməsinə uyğunlaşdıqdan sonra, onlara ikinci bir zərbə dəydi: 1886 -cı ildən başlayaraq balıq tədarükünün birdən -birə kəskin şəkildə azalması. Balıqların çox tutulması səbəbindən məhsul 1893 -cü ilə qədər əvvəlki nisbətinin yarısına qədər azaldı.

Bu problem bütün Böyük Göllərə təsir etdi. Michigan bir inkubatoriya proqramına başladı. Bu kömək etdi, amma kifayət etmədi, buna görə 1897 -ci ildə payız yumurtlama dövründə mövsümü bağlayan bir qanun qəbul edildi. Müstəqil olaraq tanınan Beaver Island balıqçısı, bunun onlara aid olmadığını elan etdi, buna görə 1898 -ci ildə bir nəzarətçi göndərildi. Charlevoix-də bir gəmi icarəyə götürdü və ilk balıq ovu həftəsində adaya yollandı. Ay işığında torlarını qaldıran bir balıqçı nəzarətçinin yaxınlaşdığını gördü. Qaçmağa çalışdı, amma nəzarətçi ona & quot; Winchester topu & quot; atəş edərək onu qovdu. Nəhayət, balıqçının gəmisi davam edə bilməyəcək qədər çox zədələndi və tutuldu, tutuldu və avadanlıqları müsadirə edildi. Bu, "Qunduzlar Döyüşü" olaraq bilinməyə başladı. "Adalıların dayanıqlılığı azaldı, lakin onun zolaqları qarşıdakı yüz il ərzində hələ də müşahidə oluna bilərdi.

Beaver Island, Peter Peter Gallagher və & quot; Doktor & quot Protar kimi xarizmatik şəxsiyyətlərdən daha çox paya sahibdir. Ata Gallagher 1865 -ci ildə Ada keşişi oldu. Xalqın adamı, tezliklə Ada həyatına hakim olmağa başladı. Mübahisələri həll etdi, borc götürdü, evləndi, bakalavrlarla davam etdi, geniş mülklər əldə etdi, Hattie Fisher ticarət gəmisinə sahib oldu və həvəskar bir ovçu və balıqçı oldu. Nişan atıcılığı yarışmasında bir cüt at qazandı və bir kişini Müqəddəs İqnatius kilsəsində qan çəkərək bağlamağa məcbur edərək yumruq döyüşünə çağırdı. Piskopos onu uzaqlaşdırmağa çalışanda, piskopos adamları keşiş sürüsü tərəfindən təhdid edildi. Həmişə mübahisə edən bir şəxs idi, lakin ümumiyyətlə 1898 -ci ildə ölənə qədər hörmət və sevilirdi.

Feodor Protar demək olar ki, əks temperamentə malik idi. Ata Gallagherin ölümündən beş il əvvəl gələn bu qəzet redaktoru və istedadlı aktyor, mənəvi bir araşdırma aparmaq üçün həyatını dəyişdirmək istədi. Sloptown Road-da özünü təmin etmək üçün çalışdığı köhnə bir kabin aldı. Müqəddəs Ceymsdəki həkim üçün çox kasıb və ya çox uzaq olanlara tibbi xidmət göstərmək də daxil olmaqla, tanış olduğu hər kəs üçün əlindən gələni etdi. Etirazlarına baxmayaraq, o, & quot; Doktor Protar & quot; kimi tanınırdı və Tolstoyun göstərişlərinə riayət edən bu yaşlı mühacir müqəddəs sayılırdı. 1925-ci ildə öldükdə, pərəstişkarları Bonner's Bluff üzərində cənnətdən göndərilən dostları üçün daş və dəmir bir məzar tikdirdilər.

Adanın pis torpağına baxmayaraq, göndərmə xərcləri səbəbindən əkinçilik mühüm rol oynadı. Dörd Küncün yaxınlığındakı və Sloptaun Yolundakı, bir çoxu Mormonlar tərəfindən təmizlənən tarlalarda 1860 -cı illərdən 1950 -ci illərə qədər fəaliyyət göstərirdi. Bundan əlavə, 1910 -cu və 20 -ci illərdə İsrailin High Island adlanan fermalarından əldə edilən artıq məhsullar St James küçələrində satılırdı.

Kiçik qruplar ağac ağacları, sidr bağları və qaranlıq qabıqları ilə ağac kəsmə də hər zaman bir rol oynamışdır, lakin 1901 -ci ildə Beaver Island Lumber Company əvvəllər və sonra bütün digər əməliyyatları cırtdan bir şəkildə işə saldı. 125 adamı işə götürdülər, bir liman qurdular və tikdilər, bir dəyirman tikdilər və bəziləri hələ də dayanan Freesoil prospektində mənzil tikdilər. On kilometrdən çox məsafədə Donegal Körfəzinə qədər bir piyada qaçdılar və üç buxar mühərriklə yük maşınlarını öz dəyirmanına aparırdılar. Gəmilər təraşları, zolaqları, lövhələri və taxta ağaclarını götürüb bu məhsulları Detroit və Çikaqoya apardılar. Həddindən artıq yüklənmiş qatarlar, çoxlu döngələri yuvarlayarkən, yolları genişləndirərək yanlara itələdi. Yıxılmalar adi hal idi. Bir dəfə qatar aşdı və mühəndisi əzdi.

Adanın iki mayakını tikən və ya Sahil Mühafizəsi stansiyasında işləyənlərin bəziləri işlərini bitirdikdən sonra qaldıqları kimi, 1916 -cı ildə Lumber Company fəaliyyətini bağlayarkən və yollarını götürəndə ağac kəsənlərin bəziləri də qaldı. əsrin əvvəlində adanın əhalisi daha çox inkişaf etməyə başladı. Ata Gallagherin yerinə gələn Alman keşişi Baba Zugelder, şaxələndirən cəmiyyətdə yaxşı qəbul edildi.

II və II Dünya Müharibəsindən əvvəl Bağçada və Yüksəkdə olan icmalar öz zirvələrinə çatdılar. Bu yaxınlıqdakı adaların hər birində kilsələr, məktəblər, taxta fabrikləri, iskelelər, mağazalar və evlər tikildi. Yerli amerikalılar ağlarla işbirliyi içində yaşadı və çalışdı. Ancaq yüksələn iqtisadi təzyiqlər bu həyat tərzini getdikcə daha da çətinləşdirdi və hər iki ada tərk edildi. DNR, Oyun Klubu və ara -sıra köhnə bir avtomobilə, bir alma ağacına və ya bir kabin və ya tövlənin çürüyən qalıqlarına rast gələn çox sayda gəzinti yolu ilə açıq qalan yolları qalır.

Bu əsrin əvvəllərində digər icmalarda tətbiq olunan təkmilləşdirmələr Beaver Adasına gec gəldi. 1905-ci ildə ada 200 tonluq teleqraf kabeli ilə materiklə birləşdirildi. Daimi qış poçt xidməti, bundan əvvəl 1926-cı ilə qədər qurulmamışdı, bu, itin və atın xizəklə buz üzərində gəzintilərindən asılı idi. 1939 -cu ildə bir elektrik stansiyası tikildi və ada evləri nəhayət elektrik enerjisi ala bildi. Əvvəllər Parish Hall, Beaver Hotel və Sahil Mühafizəsi Stansiyası öz kiçik generatorlarını quraşdırmışdı.

Bəlkə də bu gerilikdən ötəri, ada daha təmiz bir həyat tərzi axtarışında kobud davranmaq istəyən turistlər üçün həmişə məşhur bir yer idi. Yerli tacirlər 1878-ci ildə turizmi təbliğ etdilər. Sürətli danışanlar 1900-cü illərin əvvəllərində Çikaqo otellərinin lobbilərində Ada lotu satdılar. Adanın şərq tərəfindəki çimərlik sahələri 1920 -ci və 30 -cu illərdə tətil evləri üçün quruya çevrildi.

Bu artıma baxmayaraq, Adanın iqtisadiyyatı hələ də ticari balıqçılıqdan asılı idi. St James limanında rıhtımlar, torlar, buz evləri və qayıq tikmə anbarları var idi. Lamprey yılan balığı, 1940 -cı illərdə alabalıq və ağ balığı populyasiyasını azaltmağa başladığında, Ada çətinliklə üzləşdi. Yeni nəsillər, xüsusən Çikaqoda, dünyada öz izlərini qoymaq üçün getdikcə əhalini itirirdi, amma indi demək olar ki, hamı getdi. Bir zamanlar inkişaf edən 1000-dən çox sakindən ibarət cəmiyyət 200-dən azına düşdü və insanlar məktəb və tibb mərkəzinin bağlanacağından və hamısının ayrılmaqdan qorxdular. Lakin 1970 -ci illərin sonlarında yeni bir turizm dalğası bu tendensiyanı geri çevirdi. Michigan iqtisadiyyatı yaxşılaşdıqca, istifadə etmək təzyiqi və gərginliyi ilə birlikdə, daha çox insan Beaver Island -ı kəşf etdi, ona aşiq oldu və mülk və ya ev aldı.

Bu gün inşaat, bir zamanlar balıqçılar qədər zəngin olan dülgərlərin sahib olduğu bir sənayedir. Yeni gələnlərin təklif etdikləri fikirlərə istehza ilə yanaşdıqları illərlə davam edən tənbəllikdən sonra, Ada sakinləri kənardan gələn anlayışları daha çox qəbul etməyə başladılar. Yeni gələnlər həyat səviyyəsini yüksəltməyə və həyatı daha maraqlı hala gətirməyə kömək etdi, dünənki gerilik, mütərəqqi planlaşdırma komissiyaları, fəal Ticarət Palatası, Tarix Cəmiyyəti, Qoruma Dərnəyi, Əmlak Sahibləri Cəmiyyəti, könüllü atəşi ilə işıqlı bir infrastruktura yol açdı. şöbəsi və yaxşı təlim keçmiş təcili tibbi yardım xidməti. Barda xəbər toplamaq ənənəsi, böyük ölçüdə internetdə axtarışla əvəz olundu. Gündəlik fəaliyyətlər, materikin fəaliyyətlərinə çox bənzəyir, əsas fərqi, bənzərsiz və rəngarəng təbii bəxşişləri ilə fəxr edən uzaq bir yerdə qəbul edilməsidir.

ESKİ MORMON ÇAP ÇİZƏK MÜZESİ
(Milli Reyestrdə)

1850 -ci ildə Kral Ceyms Cessi Stranqın ardıcılları tərəfindən tikilmiş muzeyimiz ilk dəfə çap dükanı kimi istifadə edilmişdir. Mətbuat və insanlar çoxdan geridə qaldı, ancaq qaldıqları hekayələr bir çox yazıçıların və bir çox tarixçilərin xəyalını ələ keçirdi.

Şimali Miçiqanın ilk qəzeti, dini kitablar və Strangın Mormon doktrinaları burada nəşr olundu.

Bu Müqəddəs Ceyms Krallığında Strang xalqının Kralı olaraq tac aldı. Səkkiz illik hakimiyyəti dövründə həyatlarını idarə etdi və beş arvad topladı. 1856 -cı ildə Strang iki keçmiş tərəfdarı tərəfindən suyun kənarında ölümcül yaralandı. Həyatına və davamçılarına xüsusi bir otaq ayrılır.

Mormonlar, dramatik bir dövrə son qoymaq üçün bu strateji liman üzərində gücünü geri almaq üçün gölün qarşısına gələn qəzəbli bir dəstə tərəfindən adadan qovuldu.

Çap Dükanı indi Beaver Island Tarix Cəmiyyətinin ümumi muzeyidir. Strang və onun zamanlarının hekayəsini nümayiş etdirməklə yanaşı, bir neçə başqa eksponat da var: bəziləri döndərilir: erkən İrlandiya həyatı adanın musiqiçiləri Yerli Amerika materialları və yeni fotoşəkillər vasitəsilə adadakı dəyişiklikləri əks etdirən & quot; Sonra və indi & quot; . Arxivlərində çoxlu materiallar var: & quotoral tarix & quot; lentlər və transkripsiyalar, gündəliklər, şəcərə qeydləri və torpaq qeydləri və fotoşəkillər.

1906 -cı ildə inşa edilmiş orijinal ağ tökmə, St James Harborun kommersiya fəaliyyəti ilə dolu olduğu günlərdən artan xatirə əşyaları kolleksiyamıza ev sahibliyi edir. At one time the water's edge was ringed with vessels of the fishing fleets and commercial traffic, and for many a Great Lakes' captain the harbor was home.

The Maine Museum opened in 1980. It tells the story of the busy days in the harbor. Those times included not only fishing, but also the shipping of the products from the mill. Also represented are memories of the disasters which overtook the men and ships of the Island, and the efforts of the Coast Guard and Lighthouse Services which came to the aid of those in distress.

In this building you will also find material about shipbuilding, the vessels which have served the Island, and diving activities.

Look for information about the other islands in the Beaver archipelago as well.

By the waters edge, the Society is restoring a wooden gill-net boat which fished northern waters since 1935. Donations to help the project are sought.

THE PROTAR HOME
(On the National Register)

Built of hand-hewn logs, this cabin stands in a rural settling and looks as it did when the highly-regarded Doctor Protar lived here, from 1893 until his death in 1925.

Descended from prominent educators in Estonia, Feodar Protar migrated to this country in 1874. He traveled, worked on the stage, and edited a successful newspaper for many years before he found Beaver Island -- the place he was to spend the remainder of his years. For the rest of his life, he followed a spiritual quest in a modest environment. He wished to live from the produce of the land and was anxious to help his fellow men. Though he did not claim to be a physician, he found he could cure many of the simpler ailments of his neighbors on the island and earned their gratitude and respect. Protar never accepted money for his services, but instead used his income to help others in times of trouble.

When he died, his friends erected a tomb west of his home and its inscription still expresses the sentiments of the population: "to our Heaven-Sent Friend from his people of Beaver Island."

The exterior of his home, the grounds and the tomb (1/4 mile west) can be seen by visitors. A special room in the Print Shop Museum is devoted to his life.


Qunduz

The American Beaver (Castor canadensis) is often called “nature’s engineer” because of its practice of building dams in streams and rivers. Nearly wiped out in much of their historic range by early fur trappers, beavers have been restored to many Oregon waters because of improved management, awareness of their benefits, and less demand for their fur. In recognition of its significance in Oregon history, the beaver was made the state symbol and placed on the reverse side of the Oregon state flag it also became the mascot and nickname of Oregon State University (established in 1856).

Many of the first non-Natives in Oregon were fur trappers. Trapping was not regulated, and the beaver population declined as demand for high quality fur increased. By 1893, the number of beavers was so low that the Oregon legislature closed Baker and Malheur Counties to beaver trapping. This was followed by a statewide closure from 1899 to 1918, when beaver trapping was permitted in Benton and Marion Counties.

In 1923, beaver trapping was reopened statewide from November through February, except in national forests and in five southwest counties. The legislature again closed most of the state to beaver trapping in 1931, and the few excepted counties were included in the ban the next year.

In 1937, beaver management was directed to the State Game Commission (now the Oregon Department of Fish and Wildlife), which has regulated beaver trapping since then. Today, beaver trapping is open statewide for several months with specific area exceptions in some counties. Beaver management requires balancing the benefits that dams and ponds provide to fish, wildlife, water quality, and agriculture with the damage beavers can do to timber, crops, amenities, and culverts.

Beavers, North America’s largest rodent, can weigh as much as sixty-five pounds and measure nearly four feet in length. With a paddle-shaped tail, webbed hind feet, valves that close their ears and nose while diving, and a rich oil glad that waterproofs their fur, the animals are ideally suited for an aquatic environment. Mostly nocturnal, beavers eat a variety of vegetation and in winter depend on woody plants for most of their food, including hammer willows, vine and big leaf maples, alder, and cottonwood.

Beavers use their sharp incisor teeth to cut trees and, in smaller streams, build dams that create a deep-water pond where they are protected from predators and have access to their food supply. They also create entrances to dens built underground or lodges constructed of branches and logs in the water or on shore. In larger streams and rivers, beavers establish dens in stream banks. As part of a beaver family, known as a colony, mated adults can live together for life. Litters of up to eight kits, born in late spring, typically live in the colony for two years before searching for their own mates.

Beaver dams back water up and slow it down, creating ponds where adult fish can rest and juvenile salmon, steelhead, and trout can hide from predators and strong winter currents. The ponds catch fallen leaves where aquatic insects breed and become food for fish, amphibians, birds, and bats. Ponds also provide habitat for Oregon’s native mink, river otter, muskrats, turtles, frogs, and salamanders. The dams also create wetlands that help control flooding and improve water quality by filtering sediment, trapping silt, and removing toxic chemicals. At the same time, beaver dams can create problems for landowners, timber companies, and farmers by causing downstream flooding and property damage and compromising the integrity of septic systems, roads, and buildings.

In 2007, the Oregon Department of Fish and Wildlife formed the Beaver Work Group to improve communication and information on the competing benefits and costs of beaver management in the state. Biologists and researchers from state and federal agencies and tribal governments and representatives from trapping and conservation organizations, academia, landowners, and others are now working to improve understanding of beaver ecology and management.

Zoom şəkli

Photo by William Vandivert Courtesy Oregon Hist. Soc. Research Lib., Org Lot 568


The origins of ‘Leave It to Beaver’

At the time of its arrival, everyone’s favorite redhead, Lucille Ball, had recently completed her six-season run on Lucy sevirəm on CBS. She was downgraded to a series of occasional specials called The Lucille Ball-Desi Arnaz Show (later known as The Lucy-Desi Comedy Hour). Variety-themed Ed Sullivan Şousu finished second overall the prior season (behind Lucy sevirəm), Gunsmoke was the top-rated western, and viewers were glued to the tube for game show 64.000 dollarlıq sual (prior to the infamous “game show scandal”).

Həmçinin bax

Never finishing any of its six seasons ranked in the Top 30, Leave It to Qunduz debuted on CBS in the Friday 7:30 p.m. half-hour (which is when primetime started at the time). It initially aired opposite canine drama The Adventures of Rin Tin Tin on ABC and a half-hour NBC detective series, Saber of London (əvvəlcə başlıqlı Mystery Theater when it debtued in 1951), that only a diehard aging couch potato would remember.

After one low-rated season, CBS opted not to renew Qunduza buraxın. But ABC stepped to the plate, initially moving it to the Thursday 7:30 p.m. anchor spot. Through June 20, 1963 (and in 234 episodes in total), viewers were treated to the progression of Beaver to teenager and Wally as he segued into college. Unlike extablished TV shows at the time, which never had an official conclusion, the final installment (“Family Album”) featured the Cleaver quartet remincising about prior events through a series of flashbacks.

Jerry Mathers and Tony Dow (“Beaver” and “Wally”) in 1957 and 2010
Getty Şəkillər

While most series on those current red-hot streamers (like Netflix, Hulu and Amazon) typically offer 8 to 10 episodes per season, television from yesteryear was more generous. Each season of Qunduza buraxın produced 39 episodes. And that means you could enjoy a different episode of this timeless comedy each day, seven days per week, for about eight months!


Beaver - History

Beaver City History

A number of exploring parties traveled through Beaver Valley before anyone seriously looked at it as a potential location for settlement. In the winter of 1856, George A. Smith, a Mormon apostle and a representative to the territorial legislature from Parowan, noted that the area could potentially provide good pasturage for cattle. Nearby canyons also had abundant timber for lumber and available water for a mill. That same month, February, a colonization party arrived in the Beaver River Valley, leaving their homes in Parowan thirty-five miles to the south. The settlers included Simeon F. Howd (captain), Wilson G. Nowers, James P. Anderson, Edward W. Thompson, Ross R. Rogers, H.S. Alexander, John M. Davis, Charles Carter, John Henderson, Barney Carter, James Duke, John Knowles, Joseph Goff, James Low, Benson Lewis, and their families. The next month, George A. Smith arrived to appoint Simeon F. Howd as the presiding elder, the senior religious leader of the group.

The initial land division consisted of sixteen ten-acre lots. By May, water for irrigation had been directed from the river to the east and conducted in a newly constructed ditch to the northeast corner of the survey, crossing the public square on a diagonal. Soon, modest wood frame homes and a wooden fence around the entire surveyed area, with a wooden schoolhouse in the center of town, marked the fledgling community as a place where people had come to stay. Beaver was formally incorporated on 10 January 1867.

That same year, the first Beaver County court was held in Beaver. In 1858 Beaver’s population received a boost from Mormons leaving San Bernardino, California, at the onset of the Utah War. In 1886 the inhabitants of Circleville abandoned their community because of the Black Hawk War and made their homes in Beaver.

In September 1873 the United States Army built a military barracks – Fort Cameron – at Beaver. It was located on the north side of the Beaver River about one mile from the mouth of the canyon. The post included four company barracks, a guard house, commissary, hospital, and officers’ quarters, many of which were constructed with the distinctive black rock taken from the nearby mountains.

Beaver is known for its stone houses and public buildings. The Beaver Co-op was the largest Utah mercantile establishment south of Salt Lake City for a number of years. Constructed with black igneous rock quarried in the mountains east of Beaver in 1872, this two-story store was a branch of the LDS Church’s ZCMI. The foundation of the Beaver County Courthouse, built in 1882, is also black rock, but the upper stories are constructed of a beautiful red brick. The building’s clock tower and simple classical detail make it a prominent landmark in Beaver County.

Beaver always played a prominent role in education in the county. Besides local public schools, a number of private institutions were built here. In 1898 the LDS Church established the Murdock Academy in the old Fort Cameron structures. This church school was a branch of the Brigham Young Academy at Provo. The Beaver LDS Stake was given the responsibility for the renovation of the properties, and a principal, E.D. Partridge, was sent to Beaver from Provo to lead the school. By the beginning of its second week, one hundred students had enrolled for the two-year high school course. The school functioned until May 1922.

Agriculture and stock raising were the two principal industries during the nineteenth century in Beaver. Nevertheless, in this most significant town south of Provo, Beaver’s retail businesses also played a prominent role in the economic life of the region. Beaver functioned as a supply station for prospectors who were scouring the nearby mountains for ore. A number of woolen mills, tanneries, harness shops, shoe shops, flour mills, photographic galleries, lumber mills, tailors, carding shops, and a variety of other types of local businesses helped Beaver to maintain a thriving local economy.

Beaver is also a significant gateway to local canyons and mountain ranges. The Tushar Range to the east of Beaver, for example, has abundant resources for fishing, hunting, and camping. Puffer Lake and the other lakes situated in the mountains adjoining Beaver are popular destinations for fishermen and sports enthusiasts from around the region. Located on Interstate 15 at an elevation of 5,970 feet, Beaver is a place with a colorful past, a pleasing climate, and ample opportunities for employment. In addition to agriculture, dairying, cattle raising, and service enterprises, mines like the sulphur mines twenty miles to the north continue to augment and diversify the local economy.


The American beaver's most noticeable characteristic is the long, flat, black tail. A beaver’s tail not only helps it swim faster, but can also be used to make a loud alarm call when slapped against water. In addition, the large tail helps the beaver balance when carrying a heavy log or tree trunk.

The American beaver is the largest rodent in the United States, growing from two to three feet (0.6 to 0.9 meters) long, not including the tail. They have dark-brown waterproof fur and webbed feet. Beaver teeth grow continuously throughout their lives, and beavers must gnaw on trees to keep their teeth from getting too long. Thick layers of enamel on their teeth give them an orange color.

Beavers live in ponds, lakes, rivers, and streams throughout the continental United States, except in the desert areas of the Southwest. Beavers are well known for their ability to build dams. They are one of the few animals that can actively change an ecosystem by blocking rivers and streams with trees and mud, creating new lakes, ponds, and floodplains.

Beavers also build homes called lodges out of branches and mud, which can often only be accessed from underwater entrances in the ponds.

Beavers are semi-aquatic herbivores. They travel from water to land to collect and eat tree bark, leaves, roots, and wetland plants.

Beavers are monogamous. They mate at around three years of age. Females gestate the young for roughly three months before giving birth. A female will typically have one litter of kits a year, with litter size ranging from one to four kits. These kits, along with those born the previous year, stay with their parents inside the lodge.

American beaver populations are stable.

Beavers can stay underwater for 15 minutes without coming to the surface. They have transparent eyelids that act as goggles so they can see as they swim.


Many families in our borough have deep-rooted connections that go back generations. These ancestors helped build the foundation of the community we know and love today, even though they have long since passed. Brothers and long-time Beaver residents Michael and Jacob.

Written by Eleanor Stout Courtney, Resident Many Beaver residents remember Bob Stout who had an automobile agency at Fourth and Market and was Beaver Citizen of the year in 1967. He was my father. From age 12 I worked at Bob Stout’s Garage on Saturdays and during the.


Beaver - History

A BRIEF HISTORY OF BEAVER ISLAND

The history of Beaver Island can be roughly divided into three periods: Indian, Mormon, and Irish. Little is known about the early Indian inhabitants. The first traces, which were found along Angeline's Bluff, date back 4500 years, which is still 5000 years after a stubborn limestone lip scraped rocks and sediment from the belly of a passing glacier to form Beaver Island.

The oldest artifacts found in any concentration are from 1200 to 500 years ago, but the Indians who used them have vanished. They were gone when the Ojibways arrived, although the Ojibways, according to legend, harvested their abandoned fields. The Ojibways stayed to greet the first white trappers and traders. In 1836 they signed a treaty with the U.S.A. An unsubstantiated but deeply ingrained local tradition is that between the 1640's and the 1680's the French established a colony on the island which they named "Isle du Castor." Beaver's waters were rich in fish. In the early 1830's some fishermen and a few merchants took advantage of the excellent natural harbor to establish a small village at what came to be called Whiskey Point. They fished from small sailboats and traded with the Indians for more fish, which they salted and shipped away. In the late 1830's the North West Trading Company built a post on the north shore of Beaver Harbor. Boats plying Lake Michigan began stopping regularly at Beaver to refuel, creating many jobs cutting cordwood.

The community in the harbor and a second at Cable's Bay thrived. During the 1840's the population of Beaver grew to a few hundred. In 1845 the land was surveyed and in 1848 it was first put up for sale. Sixty ships entered Beaver Harbor in the summer of that year.

In 1847 James Jesse Strang founded a small Mormon colony near the trading post. From having a handful of people who were barely tolerated by the rough fishermen it quickly grew until in 1850 it outnumbered the "gentiles." By 1852 the non-Mormons were crowded off the island.

The Mormon people were hardworking and industrious, if a little gullible. They built roads and farms which are still in use, put up sturdy buildings which outlasted them by a hundred years, and started the first daily newspaper north of Grand Rapids. Their heads were filled with plans they weren't here long enough to accomplish. Their leader, a flamboyant, magnetic, red-bearded lawyer elected to the State Legislature by his people, appropriated land, claimed to receive divine commands, had himself crowned king and began taking additional wives. In 1856, with his kingdom of over 2000 torn with strife, he was fatally shot by two disgruntled former followers.

Within weeks Strang's flock was driven away and scattered. Land speculators began buying chunks of Beaver and reselling portions of them to the fishermen who'd been forced to camp on the other islands. Some of these fishermen had been driven from their Beaver homes by the Mormons a few years earlier. They eagerly relocated on Beaver in 1856 and '57. It happened that many of them were Irish.

These Irish fishermen enjoyed the prosperity of ready made farms, cheap land, and abundantly stocked fishing grounds. They passed the word to their friends, either working in America's mines or starving back in Ireland. Their friends decided to join them.

The Irish community prospered and grew in the 1860's, 70's, and 80's. In the 1890's over 100 fishing boats docked at St. James. A life-saving station was started at Whiskey Point which later became one of the two island Coast Guard stations. When the century changed there were about 2000 Beaver Islanders, many of them second- generation Irish immigrants. Life was good.

Early in the 20th century the Beaver Island Lumber Company was formed. It far surpassed any of the earlier logging operations on the island. It laid track for a narrow-gauge railroad along the gravel bed which had been a beach when lake waters were much higher and which is now the West Side Road. At the town end of its line it built a large mill and a dock extending 500' into the bay. By 1914 the operation was completed. The following year they pulled up the track.

Religion has had a strong influence on the island since Bishop Baraga crossed to it in a canoe to baptize some of the natives he found in a village near Indian Point in 1832. At one time two Catholic Churches served the island, one of which was moved from Four Corners to town in 1957. There were also churches on Garden and on High.

In 1893 Feodor Protar moved into a small cabin near the end of Sloptown Road. He was a troubled and secretive migr from Russia who dispensed medical help to the islanders without charge for the 32 years he was here. His benevolence earned him the title of Doctor Protar.

When the Depression seized the country Beaver was relatively protected by a belt of whitefish and lake trout. After WWII the fish gave out from a combination of overfishing and the lamprey eel. Then the sons and daughters of third-generation Beaver Islanders were forced to leave for work. The population slipped to 500 in 1950 and to about 150 a decade later. Then in the mid-1960's the island was discovered again by vacationers with boats, jeeps, backpacks, and cameras. They revived a dying economy. New motels were built and businesses started or enlarged as tourism became the economic base.


These large rodents move with an ungainly waddle on land but are graceful in the water, where they use their large, webbed rear feet like swimming fins, and their paddle-shaped tails like rudders. These attributes allow beavers to swim at speeds of up to five miles an hour. They can remain underwater for 15 minutes without surfacing, and have a set of transparent eyelids that function much like goggles. Their fur is naturally oily and waterproof.

There are two species of beavers, which are found in the forests of North America, Europe, and Asia. These animals are active all winter, swimming and foraging in their ponds even when a layer of ice covers the surface.


Videoya baxın: KUCH BIRLIKDA BIRGA OTAMIZ ALBATTAHEAVE HO (Avqust 2022).